2013. július 31.

Képözön

Szerintem visszatért Kellan Bulgáriából, mert hirtelen megindult körülötte az élet, ennek kapcsán három adag kép is megjelent, amiből teszek ki ide egy kis képes ízelítőt, és linkeket is hozzá.

Előtte csak két gondolat.
Az egyik, hogy nagyon nincs életjel felőletek, időnként brutálisan alacsony a látogatottság, nem mindig érzem úgy, hogy van értelme folytatni így, pláne, hogy nekem odaát is van bőven frissítenivalóm, mert ott viszont felpörgött az élet. A másik, hogy amikor végre jelentkeztek, akkor vagy chatbe vagy hozzászólásba linkelgettek Ti, amit meg nem kedvelek, mert igyekeznék én gondoskodni frissekről - meg hát megint az oldal létjogosultságát kérdőjelezi meg, hogy minek csináljam, ha úgyis megtalálja mindenki, enélkül is, ami érdekli. Hát ennyi... Most egyelőre moderálást állítottam be a hozzászólásokra, ennek ez (illetve az a mai akció az oka, amely a fenti gondolatokat kiváltotta.) a fenti az oka.

Ami Kellant illeti, kerültek még elő újabb képek a Hercules forgatásáról, ezekből íme néhány jobb. Azért viccesek ezek a Hercules iPoddal/fülhallgatóval jellegű képek ;)


Forrás és még több: DailyMail

Az ugrás után a Surf For Life Event képei (itt elviekben zajlott valamiféle Twitter-chat is Kellan-nel, de most nem tudom, van-e értelme nekiállnom fordítani), és vannak képek arról is, hogy Kellan részt vett az Elysium - Zárt világ premierjén.


Surf For Life - Innen csak két kép, mert a legtöbbjén rontja a képminőséget egy Katrina Bowden nevű hölgy

Forrás és még sok: KLO


Az Elysium - Zárt világ premierjén: Innen meg azért csak kettő, mert amúgy nagyon egyforma képek születtek. De azért én szeretem Kellanen a feketét :))

Forrás: KLO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése